הערב: הילולת האר"י הקדוש בצפת

    בנצי לייזרוביץ | צילום: Louski1 ויקיפדיה No Comments on הערב: הילולת האר"י הקדוש בצפת
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המוני בית ישראל יעלו החל מהערב לקיברו של האר"י הקדוש בצפת לרגל יום פטירתו ה' באב במלאת 442 שנים להסתלקותו בגיל צעיר (38).

    בשל המצב הקשה השורר בארץ ישראל והלחימה בדרום אלפים יגיעו לשפוך שיח ותחינה, תהילים ואמירת סליחות על ציונו של האר"י הקדוש אשר טמון בבית העלמין צפת. המקומות הקדושים ומשטרת צפת קיימו היערכות וישיבות משותפות לעשות הכל ולהקל על הבאים למקום.

    מנהל המקומות הקדושים בצפון הרב ישראל דרעי אומר לקול-חי : "אנו ערוכים לבואם של המתפללים ביום הגדול הזה יום פטירת האר"י אך מאידך אני חושש כי בשל המצב הבטחוני הרבה אנשים לא יגיעו . מדי שנה כ-30,000 איש באים ביום ההילולה לצפת והשנה יש לנו חשש כי המספר יקטן בהרבה. אני קורא לכולם לא לחשוש.

    בואו להתפלל עם ישראל כולו זקוק לתפילות ובמיוחד כאן על ציונו של האר"י הקדוש בצפת. בואו תתפללו ותשפכו שיח ודמעות לפני בורא עולם בתקופה קשה זו. המקומות הקדושים והמשטרה ערוכים. השנה הגדלנו פי שניים את החניונים למכוניות ואוטובוסים לבאים להילולה בבית העלמין החדש. הכניסה לבית העלמין מהעיר העתיקה תבוקר במחסומי משטרה. העמדנו תאורה בכל האזור. חובשי איחוד הצלה יהיו בשטח לתת מענה לכל ארוע. כולי תפילה כי זכותו של הצדיק האר"י הקדוש יעמוד לכל עם ישראל תמיד ובפרט בתקופה קשה זו שאנחנו זקוקים לישועה". ציין דרעי.



    0 תגובות